קייטרינג כשר למהדרין-טיפים לאירוע מקסים


קייטרינג כשר למהדרין אוכל נהדר באירוע - גם אם יש בו עוד כמה תקלות קטנות - עדיין ישאיר את האורחים מרוצים ומאושרים. אבל הגשת אוכל שהוא פחות משתווה או שהוא נורא לחלוטין יביא להורדת כל שאר ההיבטים המתוכננים היטב והנפלאים של האירוע שלך . אז השקיעו זמן ומחשבה בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם ופעלו לפי הטיפים המועילים האלה כשמתחילים. 

אם אתה כמו אנשים רבים בעידן הדיגיטלי, אתה מתייעץ עם ביקורות מקוונות כאשר אתה שוקל בחירת מסעדה. אחרי הכל, חוויית האוכל השלילית של מישהו אחר יכולה לחסוך לך בזבוז זמן והוצאות. אוכל טוב יכול לגבור על אווירה גרועה או על צוות המלצרים פחות מכוכב. אוכל רע, לעומת זאת, הוא רק אוכל רע. והטעם העלוב שהוא משאיר בפה יכול להאפיל על מצעים מפוארים או מלצר חייכן. זו אחת הסיבות לכך שבחירה קפדנית של קייטרינג לאירוע שלכם היא כל כך חשובה.

התחל את תכנון הקייטרינג שלך

קייטרינג כשר למהדרין במרכז הוא לרוב עלות הפריט הראשון או השני בתקציב תכנון אירוע . הסכום שהוצא על מזון ומשקאות יכול להשפיע באופן משמעותי על כמה כסף נשאר לדברים אחרים. האירוע שלכם חשוב לכם והוא צריך להיות גם לקייטרינג שלכם.

לפני שתשקול את אפשרויות התפריט והמחירון בפועל , העריך עד כמה הקייטרינג מהיר כשהוא מגיב לשיחות טלפון או מיילים. אם הם לא מחזירים שיחות טלפון או מיילים לפני שאתה שוכר אותם, אז איזה סוג של שירות תקבל לאחר שתיתן להם פיקדון?

תהיה ספציפי

קייטרינג כשר למהדרין בני ברק מציעים תפריטים ומבני תמחור מגוונים כך שהשוואה אחד לשני יכולה להיות די מאתגרת. היו ספציפיים לגבי סוג האירוע, האוכל שתרצו להגיש והציפיות שלכם לגבי התפריט והשירות. קייטרינג כשר למהדרין תל אביב פוטנציאלי שמעוניין באמת להרוויח את העסק שלך צריך לקחת זמן להכיר אותך, ללמוד על העסק שלך ולשאול שאלות רבות בנוגע לאירוע והמחשבות שלך על התפריט.

הניסיון של הקייטרינג נחשב

קייטרינג שמתמחה בעניינים אלגנטיים עם עניבות שחורות עשוי שלא להתאים ביותר לברביקיו מזדמן בחוץ. ניסיון עם סוג האירוע שאתם מתכננים חשוב, אז הימנע מהטעות של שכירת קייטרינג אוטומטית שהשתמשת בו בעבר עבור סוג אחר של אירוע. במקום זאת, דבר איתם על הצרכים שלך וחפש גם הצעות מקייטרינגים אחרים עם ניסיון מוכח בסוג האירוע שאתה מתכנן. קייטרינג טוב שרוצה לשמור אותך כלקוח יגיד לך אם הם לא יכולים לספק את סוג התפריט שאתה מחפש. 

גְמִישׁוּת

קייטרינג כשר למהדרין בראשון לציון יש בדרך כלל אפשרויות תפריט סטנדרטיות לבחירה. חפשו תפריטים עדכניים ומשקפים את הטרנדים האחרונים בתחום המזון והמשקאות. דון באפשרויות תפריט אחרות שעשויות להיות זמינות; גמישות חשובה כשאתה מחפש כשר למהדרין קייטרינג לאירועים קטנים שיספק לך בהתאם לצרכים ולציפיות שלך.

זה לא רק על האוכל המוגש

כשאתה בוחר קייטרינג כשר למהדרין רחובות , זכור שאתה שוכר אותם עבור מזון, משקאות ושירות. זה כולל את השירות שאתה מקבל כלקוח שלהם וכן את השירות שהאורחים שלך יקבלו באירוע. אמנם אין לך שליטה על צוות המלצרים במסעדה, אבל יש לך שליטה על סוג הצוות שמגיש את האוכל באירוע שאתה מתכנן. שאל לגבי מספר השרתים, הניסיון שלהם בעבודה באירוע דומה לשלך ומספר הצוות בתפקידי פיקוח.

הצעות

כאשר מחפשים הצעות עסקיות, כלל האצבע הוא לבקש שלוש הצעות. כך גם כאשר מבקשים הצעות קייטרינג לאירוע שלכם. כמו בסיפור של זהבה ושלושת הדובים , הצעה אחת אולי גבוהה מדי, אחת נמוכה מדי, אבל אני מקווה שהצעה אחת תהיה בדיוק נכונה.

הפניות

רוצה לדעת איך היה כשר למהדרין באשדוד קייטרינג פוטנציאלי לעבוד איתו? האם הם סיפקו כפי שהובטח? אם האוכל והמשקאות היו טובים כמו שאומרים? לִשְׁאוֹל. קייטרינג למהדרין כשר צריך להיות מסוגל לספק רשימה של הפניות; נצל את ההזדמנות הזו כדי לגלות מה יש ללקוחות אחרים לומר על עבודתם. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל לצפות באירוע שהם עובדים כעת כדי שתוכל לראות ממקור ראשון מה הם יכולים לעשות.

תן לזה לטעום

בהתאם לגודל תקציב הקייטרינג וסוג האירוע המתוכנן, חלק מהקייטרינגים מציעים תפריט טעימות כך שתוכלו ממש לטעום ממה שיש להם להציע. אם יש קייטרינג שאתם מעוניינים בו במיוחד, בקשו לדגום את התפריט המוצע. עדיף לברר מבעוד מועד אם המיני קישים רטובים והאם האספרגוס רפוי.

פרטי חוזה

כמו בכל דבר אחר בעסק, קבל את זה בכתב. בחוזה קייטרינג בשרי כשר למהדרין יש לציין איזה מזון, משקה ושירותים הם יספקו וכן פרטים לגבי תאריך, שעה ומיקום. זה כולל תפריטים נבחרים, מספר מנות, משקאות, שירות בר, מצעי שולחן, אביזרים, שרתים, כל התמחור וכל שירותים נוספים.

הגן על עצמך

חוזים צריכים להגן על שני הצדדים בהסכם. ודא שהחוזה עם הקייטרינג שלך נועד להגן עליך מפני אי ביצוע. שקול לבקש מעורך דין לבדוק את החוזה - שכר הטרחה עבור זה יהיה נמוך בהרבה ממה שתפסיד אם הקייטרינג לא יצליח לספק.

מדיניות ביטול

בעת תכנון אירוע , ייתכן שביטול של אותו אירוע ממש לא ייכנס לראש שלך. עם זאת, דברים בלתי צפויים אכן מתעוררים ועדיף לקבוע מבעוד מועד כיצד יטופל ביטול. חוזה הקייטרינג שלך צריך לכלול הליכי ביטול וקנסות אם הקייטרינג שלך ייפטר ברגע האחרון. באופן דומה, אם הלקוח שלך מבטל את האירוע באופן בלתי צפוי ואז אתה נאלץ לבטל את הקייטרינג, ציין בבירור את הקנסות הכספיים על ביטול ושלב זאת בחוזה עם הלקוח שלך.


מומלץ גם לקרוא: קייטרינג גלאט גורמה כושר-סודות להצלחת האירוע

מומלץ גם לקרוא: קייטרינג גלאט גורמה כושר-המדריך לאירוע מושלם

מומלץ גם לקרוא: קייטרינג גלאט גורמה כושר-איך תצליחו  להרים אירוע מושלם

מומלץ גם לקרוא: קייטרינג גלאט גורמה כושר-7 טיפים לכלה

מומלץ גם לקרוא: קייטרינג גלאט גורמה כושר- 12 סודות לבחירת קייטרינג גלאט

מומלץ גם לקרוא: קייטרינג גלאט גורמה כושר-10 טיפים לבחירת קייטרינג מהדרין

קרא עוד בנושא: קייטרינג כשר למהדרין - 10 עצות לבחירת קייטרינג מהדרין

קרא עוד בנושא: קייטרינג כשר למהדרין - 8 טיפים לאירוע מוצלח

קרא עוד בנושא: קייטרינג כשר למהדרין - עשה ואל תעשה

 קרא עוד: קייטרינג בשרי כשר - חשיבות הצילחות

קרא עוד: קייטרינג בשרי כשר - טיפים לאירוע מוצלח

קרא עוד: קייטרינג בשרי כשר - למה ולמי כדאי?

קרא עוד:קייטרינג כשר למהדרין - מדריך מעשי



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

4 יתרונות לאירוע קייטרינג מוצלח

קייטרינג גלאט גורמה-נכון או לא נכון

שירותי קייטרינג-הורד לחץ מהאירוע